Suport Tehnic

suport-tehnic

DATALINK S.R.L. oferă servicii de suport tehnic hardware şi software companiilor care au între 10-500 utilizatori.

Oferim suport tehnic atât pe bază de abonament lunar cât şi on-demand (intervenţie la cerere).

Serviciile de suport tehnic includ:

  • Monitorizarea infrastructurii IT, a aplicaţiilor şi a echipamentelor;
  • Protejarea informaţiilor prin back-up centralizat şi automat;
  • Realizarea unui inventar complet al componentelor hardware şi licenţelor software;
  • Implementarea unor soluţii de securitate a reţelei şi serverelor;
  • Soluţii de securizare a conţinutului (soluţii antivirus, filtrare web şi e-mail);
  • Propunerea şi implimentarea unei soluţii de back-up centralizat, soluţii de back-up online (spaţiu pînă la 1000GB);
  • Intervenţii lunare nelimitate
  • Administrare hardware şi software servere
  • Servicii hardware şi software complete
  • Administrare, configurare şi optimizare sistem de operare, suita office şi antivirus
  • Vizite lunare obligatorii de întreţinere şi optimizare a echipamentului tehnic
  • Helpdesk – suport tehnic (telefonic / email / messenger)

Timp de intervenţie (on-site): între 2 – 24 ore (în funcţie de nivelul contractual agreat)