Suport la Distanță

suport-la-distanta

Ce este asistenţa tehnică de la distanţă?

Acest serviciu se adresează clienţilor care dispun de conexiune la internet. Astfel, problemele care pot apărea vor fi rezolvate de DATALINK S.R.L. de la distanţă, evitandu-se astfel întarzierile datorate deplasării la sediul dumneavoastră.

Conexiunea de la distanţă se realizează folosind programul TeamViewer QS sau AmmyAdmin. Aceste programe nu necesita instalare, după ce l-aţi descărcat, se pot lansa în execuţie. Programul va afişa două numere: identificatorul şi parola. Dumneavoastră trebuie să ne comunicaţi nouă aceste numere prin telefon sau e-mail. Pentru mai multe detalii despre această tehnologie, vă rugăm să vizitaţi paginile web a producătorului: http://www.teamviewer.com/ sau http://www.ammyy.com/

Aceste programe pot fi descărcate direct de pe pagina producătorului, dând click pe:

http://www.teamviewer.com/download/TeamViewerQS.exe

sau

http://www.ammyy.com/AA_v3.5.rar